dålig uppdatering

.. ledsen för de. Men jag har ju mina anledningar :)

- Denice har ju sovit här, och då har jag ju inte kunnat sitta vid datan för att vara social ^^.
- Sen så har jag ju designat killarnas blogg, vad snäll jag är som länkar :)
- Efter de har jag bara inte orkat ^^.

Menmen, tänkte bjuda på lite bilder och säga att det vart enormt kul att Denice ville komma hit till skogen !




Det gick väl bra å laga mat, om man ens kan kalla de det.
Sen så kollade vi på Vampire diaries ! 8) som gick på tv.
och efter de vare American pie :D jag bara äälskar dom filmerna !

Det är förjävligt vad lov alltid ska gå så fort, snart är de här också över ju !

Kommentarer
Denice the one and only!

Snygging jag hade feting mysigt!! Det var det bästa på länge älskvärda människa! <3 <3

2010-11-06 13:20:01

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0