filmkväll med underbaraste!

Jaha ja. Heej !

Alla är glada eller ?

idag i skolan, ni kommer inte tro på de ni läser, men vi fick faktiskt godis i skolan idag ;o Av våran lärare lixom, utan anledning ;o dom som aldrig brukar vara så snälla. Jag skoja bara såklart, dom är ju alltid snälla (a''

Menmen, de är härligt att somna på lektioner, Svenskan, Kemi'n. duuktigt ^^, men är man trött så är man, hehe.


I helgen blir de plugga, på allt ! verkligen, har typ as mycke att plugga på ;o asså, små saker och skit >< ska träna till Höstshowen som är på onsdag klockan halv 5 för alla som vill kolla (: (förutom ni som går på norrsund som redan kommer få se den sista timmen på onsdag)
Juste, ska till kyrkan på söndag också. hehee, de är väl där man hänger.. eller ?

Men nu ska jag och Adelia kolla på några random filmer och kalla det för filmkväll :D fett mys.
Jag kanske borde sova, men va faan ? k-bry! (:


Jaja, jag ska sluta skriva^^. Godnatt då, eller nått.


- tyvärr så har jag ingen bild på nått, eftersom alla bilder tas med min kamera och jag inte kan sätta in bilder på Adelias data -

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0