plugga plugga, plugga

Men nu tänkte jag skriva ett lite inlägg (:

Måste bara säga att det är jäävligt fitt kallt ute ! ursäkta språket ^^ men jag säger ju bara sanningen?

Jag tänker nog bjuda på lite bilder och dagens händelse.


Jaha, såhär såg kemilektionen ut idag ^^,





När jag satt på bussen påväg från hallsta till tulka, så stannar bussen för att Julia ska på. och sen när den ska köra vidare så kommer den inte där ifrån. hehe ^^, så jag och Julia går av bussen och går in och värmer oss, men sen när vi skulle ut till bussen igen så hade den redan kommit ivär igen, woops ^^. Men det som var ännu klumpigare var väl att vi missade nästa buss oxå xD så vi fick ta en som gick en och en halv timme senare, gissa om det var kallt när man stog och väntade på bussen. Inte för att vi väntade ute så länge men ^^,

k bry.

Nu bara mååste jag plugga som faan !!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0