liite händelserik dag iaf ? :)

Ja men tjaa !

Det känns som dagen varit händelserik när jag tänker efter :)!
imorse hade vi ju hallrekord på lunden,  massa personer som rörde på sig som slog rekordet från förra året ^^.
förra året blev det 150 personer !

Tror du att vi slog det ?



då trodde du rätt ! :D
.. varenda en där inne gjorde så att det blev antingen 151 eller 155 personer ! 8D

jag tyckte iaf att de var naajs ! ^^.

Aah, men sen så på lunch rasten så dansade vi såklart ! Och jag bara älskar att dansa den där dansen, du är såå duktig Denice ! + att vi dansade på sista lektionen oxåå! yees :)

Efter skolan vart de konfa oxå :)
då åkte vi till kyrkan, och Emelie är allt för gullig! Iaf så vart de fika, sång, sova 8D och gå upp i kyrktornet ^^. ganska spännande och annorlunda.

och sista timmen innan min buss gick gjorde jag Isabella sällskap där hemma. Den stackars lilla sjukligen!

Aa, men nu ska jag sluta skriva ^^.

Puss o heey.

Kommentarer
Jonte<3

Du skulle tagit den heta bilden på mig :O

2010-10-22 21:31:12
URL: http://hagssonsson.blogg.se/
Denice din favvis

Nämen Tack <3 Vet ni hur duktiga ni är elle :O??

Emilia Persson dansarn numero ono för fa-an <3

2010-10-28 00:20:04

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0