Party Party ;P

Tjaao !

Jag känner att humöret svänger upp och ner, varför vet jag inte men ^^.

Festen hos Helga vart Awsuume !

två söta bilder kommer nu, ;)


Helga var plommon! :D Hur sött som helst.


Här har vi dom stygga flickorna, Raawr! Hahaa.

efter detta vart de sova i Beas och Sissels lägenhet i Norrtälje för första gången. Mys.
fast Sissel var ju inte där på kvällen, men ^^. Bea och Timmy var ju där med flera.
Donken till frukost dårå ;P hur gott som helst, hehe.


Jag bara måste säga att det är fett Awwsume med Lov ! 8)


Kommentarer
Helga

Tack för att du kom! det var jättekul! <3 vilken bild på mig däruppe x) <3

2010-11-05 10:38:56

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0