Här är jag igen, har ni saknat mig? :)

Hoppsan hejsan.
Nu är min nya blogg äntligen färdig.
Jag hoppas på;

- mer bilder!
- bättre uppdatering.
- roligare innehåll i inläggen

och massa mer såklart!
Men jag ska nog ta och presentera mig (efter som jag inte ser om det är någon som jag känner som läser bloggen)
i alla fall.. Jag, som sitter här bakom skärmen är Emilia Persson. En tjej på 14 (snart 15 vintrar) från mitt i ingensatans.. i Norrtälje kommun i Stockholmslän.
Skolan jag går på är Norrsund, och nu går jag i årskurs 8 (på högstadiet).. såklart, hehe.
Det jag tycker om mest är fota, musik (sjunga + spela, inte samtidigt ^^), dansa, alla mina kompisar, och massa mer!
Jag ska försöka göra mitt bästa med bilderna, typ redigering och sånt ^^.

Sen så undrar jag om någon skulle kunna vara snäll och bjuda in mig till den där fråge grejen? (a'
men det får vi se.

Ja, men det var väl ungefär vad jag hade att skriva just nu.

Är det någonting ni undrar.. fråga mig vet jag! :)

Jag vill jätte järna att ni kommenterar så ofta ni känner för det!
..jag älskar kommentarer!


puss o heej!


Kommentarer
Pia(smilinggirls)

sv: haha, jag såg ut som jag vet inte vad ju. Du kan vara söt! :D<3

2010-09-17 23:42:31
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Du vet vem. ^^ <3

Och jag älskar dig. (; <3

2011-06-04 03:24:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0