Söndag, hemma :)

Jaa du, jag vaknade nyss av att ha sovit ut ända sen igår vid fem tiden när jag kom hem, snacka om att sova ut. Idag lär ju inte jag vara trött i alla fall.

Ja, som sagt så har ju jag varit på konfa läger över ett dygn. Det hade sina roliga stunder, men jag tror att jag får skriva mer om det sen.

Bilder blir det, men jag tänker inte dirket lägga in alla bilder efter som jag såklart tagit över 500 bilder, dukligt :)



jag bjuder på en i alla fall!

så jävla mys vi hade tjejer!


det kommer fler bilder sen när jag orkar, om jag orkar.

Nu tänkte jag faktiskt kolla på tv eller spela Wii, medan jag äter frukost!

Puss o heej!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0