Skolval, Svenskan och ett kalas!

Jamen heej igen :)!

Jag tänkte blogga lite om idag helt enkelt.
I skolan så hade vi skolval första lektionen, skummt de där men ändå rätt så spännande, hehe.
Och sen så skulle vi lämna in svenska repotaget idag. Jag är färdig förutom bilderna som jag skulle fixa, dom finns på min kamera. Men sen så glömde jag sladden från kameran till datan men mamma min var gullig och kom och lämnade den påvägen till jobbet. Men sen så visar det sig att jag inte har något batteri kvar på kameran, så jag kunde inte lägga in bilderna iaf. Så jag får fixa de där sen. suck.

Men, efter skolan vart de hem och sen i kväll gick vi över till grannarna för att äta middag och fira Gunilla som fyller 60 år! Grattis igen :) (tyvärr så var min kamera tvungen att vara hemma och ladda, så den var inte med på festen)
så jag, Sissel och rasmus gick väl hem vid halv elva skulle jag tro. Där mötte vi även Timmy ^^


men det var väl ungefär det som var interessant av min dag, skulle jag tro.

bild till mitt repotage :)

(lillebror)


puss o heej!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0