Norrtälje.

hejsan där.

jag och Adelia har precis hämtat mjukisbyxor som jag ska låna av henne på åland C= awsuume!
Vi kommer precis från mig och nu ska Adelia bara packa sitt. Sen är vi redo för morgon dagen, åland med konfan.
Så vi kommer missa en dag i skolan, yeees!

obs; det lär inte bli nå bloggande då.

Adelia och jag har också vart i norrtälje och köpt varsin bh idag, intressaaant!
Subway vart de där oxå ;D gotti.
självklart togs de en hel del bilder, men jag kan tyvärr inte visa er dom efter som jag inte kan lägga in dom på Adelias data :\

men nu ska jag nog sluta tråka ut er, kyss!



saknar sommaren redan! det blir bara mörkare och mörkare för varje dag som går..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0