17/6 - 2011

Hejhej !
Just nu sitter jag med Helga bredvid mig :) Som jag skrev igår så kom hon hit då och har alltså sovit hos mig !
Igår gjorde vi alltmöjligt, först hoppade vi studsmatta och massa bilder togs. haha! Sedan pumpade vi luft i cyklarna och cyklade ner till badberget! Där vart de massa sol, lite bad och nästan 600 bilder på hela dagen ;)
När vi kom hem spelade vi spel, (Jag ägde ut Helga på othello, MAHAHA) Men efter de så spelade vi barn geni som var från 7-12 år! Hahah, jag var bäst som vanligt.. eller ? X)
Men idag har vi inte gjort speciellt mycke alls, men man måste ju ha sånna dagar också !^^
Nu ska vi till bussen, pussheej!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0