Godmorgon ?

Tjenare !
Nu sitter jag i ny duschat hår och har precis klätt på mig mörka byxor + ljus överdel som var ett måste idag för dom åttor som ska servera! Niorna och alla lärare ska ha avslutningslunch och åttorna på Norrsund får frivilligt välja om man vill servera idag eller vara lediga. Jag ska servera! :)
Annars så är det sista dagen i skolan :') och imorgon har vi skolavslutning klockan 8 på morgonen, så de blir inge sovmorgon för Norrsundare... men imorgon på kvällen är det fortfarande "Rock i Parken" I typ Älmsta^^. Fast det är såklart den nionde på Torsdag, märkte att jag skrev onsdag i ett tidigare inlägg. Sen så undrar jag typ om det finns någon som har en keps med rak skärm att låna ut till mig imorgon kväll ?? I så fall, hör av dig till mig. Skriv på facebook om du inte har mitt mobilnummer.
Men vet ni vad? Jag tog mitt första dopp i kanalen igår ! :3 FETT STOLT!.. men ni tycker säkert att jag är efterbliven eftersom att det faktiskt varit varmt och skönt väder ett tag nu, hehe ^^.
Random bild, tagen för några dagar sen med systers systemkamera
Men nu ska jag äta frukost och göra i ordning mig. För er som inte visste så går min buss klockan 7 utanför mig, hehe.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0