Hihi, sova Sissels säng!

Hejhej, nu bloggar jag från mobilen. Jag försökte fixa så jag kunde ha med en bild i inlägget i typ ett år, men nejnej det blir utan bild då... Idag har jag och mamma varit i uppsala och kollat på Gränby ! Köpet för mig vart ett par sommarskor och ett typ kort tublinne från Gina (ni som har sett dom fattar^^) i färgen mörkrosa! Vi letade också efter nån typ av klänning till mig som jag skulle ha på skolavslutningen, men hittade inget som dög. Menmen, jag tror jag vet vad jag ska ha på mig iaf^^, Men innan vi åkte in till Gränby så lämnades massa grejer av till Sissels rum i norrtälje. För er som undrar har min syster precis skaffat ett rum i norrtälje för att underlätta pendlandet till skolan för henne. Så nu kommer hon inte att vara hemma speciellt mycket allt antar jag :(... Men jag kommer helt klart att besöka henne så ofta jag kan!(a) Men vet in vad? I natt ska sova i min systers säng eftersom jag inte har någon i mitt rum längre.. Men nu börjar det bli lite sent, Godnatt! :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0