Ny månad, nya problem

Hejsan !
Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Känns hur skönt som helst att vara ledig ändå och speciellt de där att man inte ens behöver tänka på om det finns någonting att plugga på. FÖR DET FINNS
DET INTE !

:D
Men vet ni? igår fick jag min första fästing för i år. Den satt mellan lillfingret och fingret brevid det. Men mamma tog bort den :) Fast det känns lite konstigt och så men det går nog över snart^^.
Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Känns hur skönt som helst att vara ledig ändå och speciellt de där att man inte ens behöver tänka på om det finns någonting att plugga på. FÖR DET FINNS DET INTE ! :D
Men vet ni? igår fick jag min första fästing för i år. Den satt mellan lillfingret och fingret brevid det. Men mamma tog bort den :) Fast det känns lite konstigt och så men det går nog över snart^^.
Jag bjuder på en lista på hitills planerade saker i sommar !^^
Men nu blir det Älmsta ! Pusshej ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0