RABARBERPAAJ !

Nä men jag ger upp !.. eller försöker igen imorn i alla fall ^^
Jag försöker lära mig Photoshop Elements 9, men nä fan. Jag måste vara den mest efterblivna nånsin, så de blir lite svårt att fatta nånting utan nån jävla kurs eller nått ? o.O
Ledsen för den dåliga uppdateringen idag, men jag har inte orkat helt enkelt ^^.
Men vet ni? Jag bakade rabarberpaj idag (a) Den vart så jäävla god. STOLT!
Ååh juste ! Det började ju åska som fan typ imorse. Så jag, mamma och bror satte oss i bilden (a) (jag tog med mig frukosten in i bilen :P). liite rädd vart man, men jag lever ju ? Så det typ spö regna, och självklart tog jag med mig kameran in i bilen, hihii !
Yeees ! Nu kommer mamma hem så ska dricka o'boy (a) Har vart sugen på de heela dagen.
Puss hej.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0