Rock i parken, 9/6

Godmorgon !
Asså jag blir hiimla irriterad på en sak. Jag kan inte kolla min statistik, det kommer lixom inte upp någon ?!
Åååh, jaja skit samma.
Tänkte ta en dusch typ nu men för berätta att jag antagligen inte kommer att vara så social på bloggen ikväll eftersom jag inte kommer vara hemma (a).. men vi får se om jag ställer in ett tidsinställt inlägg^^,
Juuuste ! Tänkte berätta att jag ska sjunga (kanske rappa) och spela trummor på "Rock i parken". Det är på onsdag den 9 Juni alltså. klockan 18-22 i Älmsta, eller andra sidan kanalen egentligen men aja^^, Det ligger precis vid bron :) Kom gärna och kolla! Massa uppträdande och sånt ^^, eller jag tror att det är på scenen vid bron vi ska vara x'd
bjuder på bilden
men nu ska jag duscha, Pusshej!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0