bby please don't go, go go go !

Tjatja ! Sitter på svenskan och skriver till er. Rubriken blev en mening ur låten jag lyssnar på.
Måndagar är rätt chill lektioner, tyska, idrott, läsning, svenska, bild :)
Det är typ två hela veckor kvar i skolan, sen slutar jag åttan! Längtar tills jag går ut högstadiet helt, så lite avis på alla nior bara. menmen, den här veckan är typ sista veckan man kan påverka sitt betyg. Dom ska typ sättas på söndag. Uss uss! längar inte.
Men sommaren är riktigt nära nu och det ska bli underbart att slippa gå upp så jävla tidigt och bara kunna leva livet och slappa ! Trotts det fina vädret igår så regnade det imorse när jag sprang till bussen ^^, hade lite bråttom!
Men vi slutar nu så kanske är dags att sluta skriva, puss hej.

Kommentarer
sofia, en blogg om allt !

Vill du vinna bloggsvar? Gå in på detta inlägg så får du mer info! :)

http://sofiaaerikssonn.blogg.se/2011/may/bloggsvarstavling.html#comment

2011-05-24 06:46:00
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0