5/5

Ahmen hej !^^
Tänkte börja med att säga att jag stannade hemma idag från skolan, vi skulle ju ändå bara till brandstationen så det gjorde inte så mycket. Är inte helt frisk direkt, var hos läkaren med mamma igår, fast jag kommer inte ihåg vad den där fucking sjukdomen hette X) hals.. nånting, i alla fall så är min hals infekterad så jag går på penicillin som jag kom fram till att det stavades :) men det ska jag bara äta i typ 10 dagar ^^ om det är den sjukdomen som dom tror att det är. Imorgon kommer jag i alla fall inte kunna smitta någon !
Jag var inne i stan med Bella och Timmy, vi träffade även Simon, på påsklovet. Jag letade ett bra tag på alla h&m butiker i hela stockholm kändes det som^^, men tillslut hittade jag ju faktiskt en bikini som säkert hade funnits på dom flesta andra butikerna vi var inne i också, jag hade bara inte velat prova den då. Kände mig riktigt älskad av allihopa när jag berättade det :D
Såhär ser den ut i alla fall, jag bjuder på de
(klaga inte på min kropp, för hur mycket jag än vill så kan jag inte hjälpa hur den ser ut just nu)
Juuste, vi har ett trumset hemma just nu :D Det är bara lånat av en kompis till mamma som vill sälja det, men vi ville se hur det såg ut och sånt där innan vi bestämmer oss för om vi ska köpa det eller inte ^^, Så nu är det inte speciellt långa stunder det är tyst här hemma eftersom både jag och min bruursa tycker om att banka på allt :D Jag kanske kan visa lite bilder på det någon annan gång.
Hahaa, idag så skulle jag och Sissel in till Norrtälje för att möta mamma och rasmus som redan var där, sen skulle vi fixa passen och så^^, men gissa vad? jo, jag och Sissel missar bussen såklart! hur klumpigt som helst, hahaa jaja :)
Nånting som jag bara tog på mig idag
Men nu borde jag faktiskt sluta skriva, skriver för mycket ^^ + att jag har en uppsats att skriva klart som skulle vara inlämnad för, ehm.. 3 veckor sen kanske ? duktig :)

Pusshej.

Kommentarer
Marina

Emilia slutaa du är smal och fiin vrf skulle någon klaga? :) <3

2011-05-14 20:27:26
Anonym//Spiiderm4N

Du är så jövla snygg, Emilia! :) <3

2011-05-26 21:50:21
Anonym//Spiiderm4N

Heting btw. (; <3

2011-05-28 19:54:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0