Mobilinlägg :)

Hejsan ^^ Jag skriver från mobilen! Skit kul:D haha Har haft konsumentkunskapsprov idag, det gick väl helt okej hoppas på VG i alla fall. Sista lektionen fick jag sån jävla mensverk att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, hade ingen alvedon heller.. Det var sista gången jag glömde ta med mig det till skolan!.. När jag gick upp och ner för trappan i skolan så kändes det som jag skulle svimma :o kan man känna så pga mensverk? Jaja, det vart bättre när jag kom hem och tog en alvedon. Jag har hur mycket som helst att plugga känns det som, men det kanske jag inte har egentligen^^, får väl kolla. Skulle vilja gått på musikverkstan idag egentligen, men måste plugga som sagt. Men nu tror jag att jag ska testa facebook i mobilen^^, har inte gjort de än. Pusshej ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0