a day without you is like a year without rain

Hejhallå!
Just ju ligger jag i bellas säng och käkar pan pizza (a)
Hon följde också med mig in till Norrtälje idag efter skolan jag tänkte kolla efter något att ha på mig efter konfirmationen eller nått. Men tror ni att det vart så eller ? Nä :)
menmen. imorn ska vi till kyrkan också för att öva lite till vad vi ska göra på söndag ^^, fast på lördag har vi genrep på allt mer exakt, vi ska göra och så, när vi konfirmerar oss på söndag !
nuu vill jag bara att det ska vara över så jag kan få min kamera nån jävla gång (a)....

Ååhhåh, juuste jag och bella ska på nån jätte rolig sak i sommar :D hahaa, nä men hoppas de iaf :)

bjuder på en bild från bellas data, när jag och folk var i sthlm på kungsträdgården :)

fotograferad av mig med bellas systemkamera ^^,

Kommentarer
Marina

Har varit där det är väl i sthlm? hahah men aah såg dom träden :)<3

2011-05-25 17:02:58

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0