ojojoj, läängesen nu !^^

Hejsan hörrni ! :)

det var ett himla bra tag sen. Minns inte ens när jag skrev sist, men men ^^.
Jag orkar inte vara speciellt aktiv på bloggen eftersom det är mycket med skolan och sånt, känns som det bara tar på min tid och jag har ändå ingen bra kamera som jag kan fota med och visa er här på bloggen.
Men vet ni vad? Inom kort tid, (3 veckor ungefär) ska jag konfirmera mig, och gissa vad jag önskar mig? 8) jo, en systemkamera !
Men ni som kanske kan lite om fotografering, vilken skulle ni rekomendera till mig som aldrig har haft en egen systemkamera, men fotat med många andras och intresset är stort.( Jag har ju haft en digitalkamera i 2 och ½ år nu, och var intresserad av en egen kamera ett tag innan det också) Jag vill utvecklas inom fotogarfering och vill ha en ganska enkel med riktigt bra systemkamera inom ett måttligt pris!
jag vill börja med ett 18-55 mm objektiv, för det är ju bara att köpa ett nytt om jag vill :)
jag funderar på nån av dom här, mest canon kanske. Men vad tycker ni?
länkinwarehouse.se

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0