Sun shine

Tjohue alla söta :D och ni som kanske inte är så söta ? O.o

Jag bara måste börja med att berätta att jag fick den där underbara känslan idag när jag satt på bussen på väg hem efter skolan. Asså, det vart så varmt i bussen att jag var tvungen att knäppa upp jackan och tjocktröjan ! Det är nånting som verkligen visar att det börjar bli varmt ute och att sommaren är nära 8) Vilket jag äälskar! Det är inte de där att man sitter och svettas och typ stinker som en gris i en buss och inte ens har någon dricka med sig att svalka sig med, som jag tycker om. Utan tecknet på att det närmar sig den tiden på året när man faktiskt inte behöver ta på sig jackan för att gå till skolan. Underbart!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0